جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thu 2 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۵:۵۲:۵۰

سوخت‌رسانی دریایی در خلیج فارس بررسی می‌شود

باشگاه خبری فراساحل: سمینار "سوخت رسانی دریایی در خلیج فارس" با همکاری انجمن صنعت بانکرینگ ایران برگزار می‌شود. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از مانا روز سه شنبه دوم شهریور ماه، سمیناری با موضوع "سوخت رسانی دریایی در خلیج فارس" با همکاری انجمن صنعت بانکرینگ ایران در محل سالن آمفی تئاتر سازمان بنادر و دریانوردی برگزار می‌شود. در این سیمنار موضوعات همچون رقابت منطقه‌ای در سوخت رسانی و راهکارهای افزایش سهم ایران از بازار منطقه، تشریح اهمیت موضوع سمینار برای کشور و سازمان، آشنایی با عملیات بازرگانی سوخت رسانی دریایی، مزایای اقتصادی توجه به صنعت سوخت رسانی برای کشور و سازمان بنادر، آشنایی کلی با موضوع سوخت رسانی دریایی، قوانین و مقررات بین المللی و ملاحظات زیست محیطی مرتبط با سوخت رسانی دریایی و جمع و بندی موضوعات با تاکید بر اهمیت موضوع برای کشور مورد بررسی قرار می‌گیرد.


لازم به ذکر است در این سمینار مدیرعامل سازمان بنادر و دریا نوردی، اعضای هیات عامل، مدیران ارشد، کارشناسان سازمان و سایر ارگانهای دولتی همچون سازمان حفاظت محیط زیست، گمرک جمهوری اسلامی ایران، سازمان استاندارد، راه آهن جمهوری اسلامی ایران، ارگانهای مرتبط از وزارت نفت و... حضور دارند. از سوی دیگر انجمن‌های صنفی همانند انجمن خطوط کشتیرانی و خدمات وابسته، انجمن پایانه داران بنادر کشور، اتحادیه مالکان کشتی، انجمن مهندسی دریایی ایران، فدراسیون حمل و نقل و شرکت‌های خصوصی مرتبط و... این سمینار را همراهی خواهند کرد.



  کد خبر : 2140
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :